This product is designed for use with the Slip-On Line (SS) exhaust to create a complete system constructed from race-proven, high-grade stainless steel, with a weight reduction of 10.9% (1.0 kg) when compared to the standard stock headers. The header has been optimized for enhanced performance, delivering power gains across the complete rev range. When combined with the Slip-On Line (SS), power and torque increases of 5.2 kW (7.1 hp) at 14,000 rpm and 2.7 Nm at 6,000 rpm, respectively, were registered when compared to a Honda CBR600RR equipped with a standard stock system and tested on the Akrapovic dyno. It provides a deep, sporty sound, and throughout the development process engineers focused on throttle response and rideability. THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE
*Esimerkki edellyttää, että korko ja kulut eivät muutu esimerkin maksuajan aikana. Luoton muusta käytöstä voi myös seurata korkeampi tai alempi todellinen vuosikorko. Todellinen vuosikorko on laskettu Kuluttajaviraston ohjesääntöjen mukaisesti. Erikoismaksuehdoissa voi olla ilmoitettuna vähimmäiskuukausierä, joka voi aiheuttaa korkeamman kuukausierän kuin luottolaskurilla saatava kuukausierä. Tässä tapauksessa takaisinmaksuaika lyhenee. RB käsittelee luottohakemuksen lain mukaisesti. RB säilyttää itsellään vapaan harkintaoikeuden.
**Mahd tilimaksu maksetaan kuukausi valinnan jälkeen.
The product has been designed for use on closed-course competition circuits only, and ECU remapping is recommended for optimal performance, throttle response, and durability. With the installation of the Optional Header (SS), EC/ECE type approval for the Slip-On Line (SS) is no longer valid.When installing the Optional Header on Euro5+ motorbikes (2 lambda sensors), the engine check light might appear after identifying a deviation in the stock catalytic converter´s parameters.